Piyanocu PİYANO Bilgi Video Piano
Hoşgeldiniz
Giriş / Kayıt Ol

Piyano Ile Şarkılar SENEDE BİR GÜN Yeter Ki Gel Bana TRT Müzikleri Türk Sanat Müziği Boğaziçi Site N

Teşekkürler! Arkadaşlarınıza da önerin!

URL

Bu videoyu beğenmediniz. Dikkate alacağız!

Sorry, only registred users can create playlists.
URL



Açıklama

Piyano ile Senfonik Şekilde Türk Halk Müziği Türkülerimizi GÜNEŞ YAKARTEPE Piyano ile Seslendirdi. Vokalist ECE YILDIRIM Sesi ile Eşlik yaptı.
Eserleri Dinleyince Piyano ile ezgilerimizi Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Olumlu veya Olumsuz Yorumlarınızı bekliyorum
Gönlümde açmadan solan bir gülsün
Her zaman gamlıyım her zaman üzgün
Beklerim yolunu aylar boyunca
Yeterki gel bana keman videos mp3 vaw saksofon muzik video topon top on
Senede bir gün, senede bir gün
Bir şişe şarap sırdaşım olsun
Yanında sigara,mezesi olsun (2)
Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda

Her gece içtim kendimden geçtim
Bir vefasız yar için içkiyi seçtim

Sakın bana dokunma
Taş bastım bağrıma
Kadehlere merhaba
Aşkım sana elveda
Ağarsın saçların, solsun yanağın
Adını anmaktan yansın dudağım
Bu aşka canımı adayacağım
Yeter ki gel bana
Senede bir gün, senede bir gün
söz ve müziği Şekip Ayhan Özışıka'a ait olan bu eşsiz şarkısını bir çok sanatçı okumuş ve yorumlamıştır.Zeki Müren,Neşe Can,Adnan Şenses,Gönül Yazar,Sevim Şengül,Emel Sayın,Samime Sanay,Mavi Işıklar ve daha bi çok sanatçı.Ama kendisinde nasıl bir hatıra ve iz bırakmıştır “Kurşunların ikincisi yüreğimde; o da aşkım gibi çıkmadı içimden”
Osmanlının Balkan savaşlarını kaybettiği ve orada kalan Türklerin acılar çektiği dönemde yaşanan bir aşkın hikâyesi.
Türkiye sinemasının klasiklerinden biri. İhsan İpekçi’nin romanından uyarlanan film, bu romanı çok seven Yeşilçam’ın yaptığı üç sinema uyarlamasından ikincisi. Romandan aldığı güçle ortalama bir Yeşilçam senaryosundan hayli yukarılarda bir kalitesi olan ve Sadık Şendil’in yazdığı hikâyeyi Ertem Eğilmez aksiyonu, romantizmi ve dramı dozunda ve bir arada tutmayı başararak aksamayan bir sinema dili ile anlatıyor. Kimi diyaloglarda kendisini gösteren zorlamalar bir yana, baş rolde Selda Alkor’a eşlik eden Kartal Tibet’in (arada aksasa da) keyifli oyunu, zengin yan kadrosunun başta Münir Özkul olmak üzere başarısı ve becerilmiş temposu ile bu film vasatın hayli üzerine çıkmayı başaran bir çalışma.
İhsan İpekçi’nin romanı ilk kez 1946’da İpekçi’nin senaryosu, Ferdi Tayfur’un yönetmenliği ve Cahide Sonku ve Suavi Tedü’nün oyunculukları ile uyarlanmış sinemaya. 20 yıl sonra çekilen bu ikinci ve ilki gibi siyah-beyaz olan uyarlamanın ardından, 1971’de Ertem Eğilmez tekrar el atmış konuya ve yine Sadık Şendil’in senaryosu eşliğinde ve bu kez Kartal Tibet’in yanına Hülya Koçyiğit’İ koyarak renkli olarak çekmiş üçüncü uyarlamayı. Kısa bir geçmiş – kısa bir günümüz – uzun bir geçmiş – kısa bir günümüz olarak özetlenebilecek bir akışı olan film birbirini ölesiye seven iki insanın neden kavuşamadığını anlatıyor uzun geri dönüşü sırasında. Filmin de en başarılı (belki tek başarılı demek daha doğru) bölümü olan bu geri dönüş dışındaki diğer bölümler Türk sinemasının hemen tüm hastalıklarını taşıması ile dikkat çekiyor; açılış örneğin, jenerikle birlikte ve o denli paldır küldür bir girişe neden oluyor ki rahatsız olmamak mümkün değil. Diğer kısa bölümler de diyalogların zorlanması ve abartının dozunun kaçması ile dikkat çekiyor. Yine de bu bölümlerde bile bir sinema duygusu yaratmayı başarmış Eğilmez. Kapanıştaki “karanlığa karışma” örneğin kesinlikle etkileyici. Filmin başarısı ise temel olarak uzun geri dönüş bölümüne dayanıyor. Sadık Şendil’in sözlerini yazdığı ve Şekip Ayhan Özışık’ın bestelediği “Senede Bir Gün” adlı meşhur şarkının bolca eşlik ettiği film bu bölümde aksiyonun heyecanını ihmal etmeden hem güldürmeyi hem ağlatmayı başarması ile dikkat çekiyor.
Aşıkların ağaçlara isimlerini kazıması gibi kötü alışkanlıkların olduğu, gerçekçiliği sorgulamaya hayli açık olan bir şekilde aşıkların pek de çekinmeden ortalıkta el ele, hatta sarmaş dolaş gezip dolaşabildiği bir dönemde ve yerde ibi görünen kıyafetleri ve abartılı oyunları bir kenara bırakılırsa, bu bölümler hem filme sıkı bir aksiyon duygusu kazandırıyor hem de Münir Özkul’un da aralarında bulunduğu mahkum arkadaşların “acılı esprileri” ile seyredeni eğlendiriyor. Taş ocağında acımasız koşullar altında çalıştırılan mahkumların görüntülerine beklenenden çok daha fazla yer veriyor Eğilmez ve adeta hikâyeyi bir kenara bırakıp Sovyet döneminden bir politik filmin üslubuna bürünerek sömürülen işçilerin hikâyesini anlatmaya soyunuyor. pıyano ile Şarkılar Senede Bir Gün Yeter ki Gel Bana TRT Müzikleri Türk Sanat Müziği Boğaziçi Site Nota ,beklerim, yolunu,aylar boyunca Yeni klasör Klip Şarkı Dinle Mp3 Tab Akor Merkezi HD Yep Yeni Albüm Sene Yıl Gönlüm Solan Bir Gülsün Her Zaman Kimya Kıtalar Köyler Kültür Müzik Nehirler Göller Psikoloji Sağlık Ansiklopedisi Savaşlar Şehirler Soru Cevap Spor Tarihi Sor Spot Tarihi Dönemler Tarihi Olaylar Yerler Tefsir Tekonoloji Terimler Tıp Ülkeler Wikipedi Yer Yüzü Şekilleri Wiki pedi Matematik Nedir Vikipedi Bilim Tarihinde Matematik ilgili eserler incele birinci grup olarak Eski Yunan

Fazlasını Göster

Yorum Yazın

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
RSS